ממצאי המחקר



שם פרסומת
פנית המסר
הבטחה למוצר
הבטחה לצרכן
באיזה אופן מובטח
אמת בפרסום
 ביטוח ישיר
 שכלית ורגשית
אין
יש, 25% הנחה בביטוח מקיף לרכב.
ידוענית
 יש
 golf&co
 שכלית
אין
יש,קונים ב200 ש"ח ומשלמים 150 ש"ח מהפריטים שבמבצע.
 לקוח אופייני
 יש
 סופר פארם
 שכלית ורגשית
 איו
 יש, 2+1 מתנה על מגוון מוצרי בישום,איפור וטיפוח.
לקוח אופייני
 יש
 פרטנר
 שכלית
 אין
 יש, נטפליקס לחצי שנה מתנה.
 ידוען
 יש
 קניוני עזריאלי
 שכלית
 אין
 יש, 50 שח מתנה בקנייה מעל 499 שח בקניוני עזריאלי.
לקוח אופייני
יש
 אריאל
שכלית ורגשית
 יש,  3 קפסולות משולבות לקפסולה אחד
 אין
 לקוח אופייני
אין
 Dyson
 שכלית
 אין
 יש, ערכת אביזרים בשיווי 450 שח מתנה בקניית שואב האבק Dyson.
 לקוח אופייני
 יש
 אלבר
 שכלית
 אין
 יש,40% הנחה על מגוון של רכבים
 ידוען
 יש
 טורנדו
 שכלית ורגשית
 יש,  יותר מחמם, יותר מייבש, שליטה מרחוק וחיסכון בחשמל, 7 שנות אחריות.

 אין
 ידוענית
 יש



    
1.                40% מהפרסומות פונות גם לאופן השכלי וגם לאופן הרגשי, לעומת זאת 60% פונה רק לאופן השכלי.
2.                20% מהפרסומות נותנות הבטחה למוצר ו80% מהפרסומות נותנות הבטחה לצרכן.
3.                40% מן הפרסומות השתמשו בידוען או ידוענית בכדי למשוך את תשומת לב הצופים ו60% השתמשו בלקוח אופייני.
4.                90% מהפרסומות נמצאו עם אמת בפרסום לעומת 10% שנמצאו ללא אמת בפרסום.

מסקנות:
 רוב הפרסומות הן עם אמת בפרסום.
הרבה חברות משתמשות בידוען.
רוב הפרסומות פונות לאופן השכלי אך גם לא מעט לאופן השכלי והרגשי.
רוב הפרסומות נותנות הבטחה לצרכן ולא למוצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה